elbannaelectronics

اهلا وسهلا بيك منورنا في المنتدي والله ...اهم حاجه قبل كل حاجه سكرك ايه
اتمني حضرتك تستفيد من المنتدي ولو مش هتشارك بس اسألك الدعاء ...لو حابب تشارك اضغط تسجيل ولو كنت عضو اضغط علي دخول ..شكرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

elbannaelectronics

اهلا وسهلا بيك منورنا في المنتدي والله ...اهم حاجه قبل كل حاجه سكرك ايه
اتمني حضرتك تستفيد من المنتدي ولو مش هتشارك بس اسألك الدعاء ...لو حابب تشارك اضغط تسجيل ولو كنت عضو اضغط علي دخول ..شكرا
ادارة المنتدي

elbannaelectronics

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
elbannaelectronics

حلول متكاملة لجميع مشاكل الكمبيوتر وملحقاته بالاضافة الي جميع اسعار الكمبيوتر يوم بيوم جديد ومستعمل وجميع اكسسوارات الكمبيوتر واللاب توب.

سحابة الكلمات الدلالية

المواضيع الأخيرة

» التجسس وطرق مكافحته والتخلص منه نهائيا
المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Emptyالثلاثاء ديسمبر 18, 2012 1:40 am من طرف Admin

» المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها
المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Emptyالثلاثاء ديسمبر 18, 2012 1:31 am من طرف Admin

» الفيروســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات
المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Emptyالأحد ديسمبر 16, 2012 6:25 pm من طرف Admin

» الايمان بالله تعالى وصحة النفسية
المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Emptyالأحد ديسمبر 16, 2012 1:20 pm من طرف Admin

» القران علاج النفس البشريه
المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Emptyالجمعة أبريل 06, 2012 1:23 am من طرف Admin

مايو 2024

الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها

Admin
    Admin
    Admin

المساهمات : 6

المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Empty المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء ديسمبر 18, 2012 1:30 am

Shocked لما تصحى من نومك علي صوت عالي بيقولك اتاخرت ..الساعه بقت كذا ومعادك كان كذا بتبقي قايم مخنوق وبتبقي تاكدت ان يومك مش هيبقي لذيذ تنزل من بيتك وانت حاسس ان كل حاجه هتعطلك اكتر ....صدقني عيش الواقع وخليك هادي اصلك خلاص متاخر متأخر ...
    لكن لما تلاقي مديرك بيشطفك شطفة كل يوم Embarassed ooops بتبقي حاسس انك عايز تخنقه وبتبقي خلاص امنت ان يومك فعلا لذيذ طيب انا عندي لك فكره..
    تخيل معايا انه.. طبعا قصدي علي صحبك الخنيق اللي لسه شاطفك تخيله لابس حلله في راسه وبيلعب حواجبه وودانه لا لا بلاش دي هقولك تخيله عمل صوت ايوه اللي في بالك ده وهوه بيزعق والريحه اوف والناس واقفه Laughing هههههههههههه شكله وحشششششش اكيد هتضحك ومش هتبطل ضحك وهتقول يستاهل عشان يبطل.. طبعا كل ده ما حصلش انا بقولك تخيل .
    طبعا هتقولي هههههه انت عايزني اتخيل واضحك وصاحبنا هيسكت ...لا يا سيدي هيتنرفز اكتر وهيقولك هو انا كلامي بيضحك.. تاني مره هتضحك برده وهيقولك بتضحك علي ايه يا بني ادم ان لم يكن حاجه تانيه .. تالث مره نفس الكلام لكن عايزك تمسك نفسك يعني يشوف منك ابتسامه بس ..انا عايزك تمارس معاه الاسلوب ده لمده 3 مرات وفي الرابعه هيسألك وهو مبتسم ايه اللي اخرك بهدوء ومن غير عصبيه وتبقي انتهت مشكلتك معاه وده اسلوب علمي اسمه الغزو بالضحك بس ده مش معناه انك تتاخر كتير وتقولي اسلوبك مش علمي خالص لاني اتفصلت عن العمل مثلا .
    Admin
    Admin
    Admin

المساهمات : 6

المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها Empty رد: المشاكل اليومية وكيفية التعامل معها وترويضها

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء ديسمبر 18, 2012 1:31 am

بس بجد الاسلوب علمي مش هزار

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 9:35 am